نام و نام خانوادگی: اکبر حلواچی

درجه علمی: کارشناسی ارشد حسابداری

سمت: سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی زنجان

تلفن دفتر: 33018140-024 

 دورنگار: 3301930-024

 نشانی: زنجان - بلوار استاد دکتر یوسف ثبوتی - پردیس دانشگاه علوم پزشکی -

ستاد مرکزی دانشگاه - بوستان 1 - معاونت توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی

کد پستی: ۴۵۱۳۹۸۳۱۵۳

پست الکترونیکی:


سوابق علمی:

  • کارشناسی ارشد حسابداری

سوابق اجرایی:

  • مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان

  • معاون امور مالی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان

  •  ریاست اداره حسابداری منابع و اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی زنجان

  • مسئولیت حسابداری صنعتی عایق‌های الکتریکی پارس (ایران ترانسفو)

  • عضویت در کمیته فنی و تخصصی امور مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی (وزارت بهداشت) و کارگروه علمی و پژوهشی نظام نوین مالی (وزارت بهداشت)

  • عضویت در کمیته تهیه و تدوین دستورالعمل‌های نظام نوین مالی دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی (وزارت بهداشت)

  •  

    و عضو اصلی کمیته تهیه و تدوین آیین‌نامه مالی معاملاتی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور (وزارت بهداشت

 

 

اهم شرح وظایف :
  • هماهنگی وپیگیری برنامه راهبردی وعملیاتی سازمان بامشارکت واحدهای مربوطه
  • نظارت بر حسن اجرای قوانین و مقررات اداری ، مالی و استخدامی کلیه واحدهای تابعه دانشگاه
  • تعیین و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهای لازم در زمینه امور پرسنلی ، اداری ، مالی ، امور عمومی ، نگهداری حسابها ، انجام هزینه ها ، حفظ اموال و نظارت بر اجرای آنها
  • برگزاری کمیته های مهندسی مشاغل در راستای ارتقاء طبقه ، ارتقاءرتبه، احتساب سنوات دولتی و تجربی، انتصابات و تمدید پست مدیران، تغییر عنوان پستی، اعمال مدرک تحصیلی کارکنان .
  • تامین نیازهای نیروی انسانی ، مالی ، فیزیکی و اطلاعاتی دانشگاه
  • بهره گیری از فناوری های نوین مدیریتی از جمله مدیریت دانش در جهت ارتقاء اثربخشی فرایندهای مربوطه
  • نظارت بر عملکرد اعتبارات اعم از جاری و عمرانی و اختصاصی
  • نظارت بر تنظیم امور محاسباتی و رسیدگی به صورتحسابها ، اسناد و گزارشهای مالی
  • مطالعه ، بررسی و پیشنهاد طرحهای اصلاحی در مورد توسعه سازمان و مدیریت در محورهای نظام مدیریت ،ساختار و تشکیلات ، سیستمها و روشها ،طبقه بندی مشاغل و آموزش علوم و فنون اداری – مدیریتی
  • تنظیم سیاستها و خط مشی های تدوین بودجه بر اساس سیاستها و برنامه های مصوب وزارت متبوع و دانشگاه
  • تنظیم و پیشنهاد بوجه برای واحدهای تابعه دانشگاه
  • بررسی نیازهای ساختمانی ، تاسیساتی و تجهیزات و بررسی جهت تامین ، نگه داشت ، نوسازی و توسعه مراکز و موسسات بهداشتی ، درمانی ، آموزشی و پژوهشی
  • نظارت بر تهیه ، تنظیم و اجرای طرح های عمرانی
  • اتخاذ تدابیر لازم در زمینه تامین امور رفاهی کارکنان
  • ابلاغ قوانین و مقررات ، مصوبات ، آیین نامه ها ، و اساسنامه های مربوط به واحدهای تابعه و نظارت بر اجرای صحیح آن ها
  • نظارت بر تدوین برنامه عملیاتی سالیانه معاونت
  • برنامه ریزی به منظور بررسی و تبیین نقاط ضعف و قوت و ارائه راهبرد مناسب در جهت بهبود عملکردها و پیاده سازی و استقرار بودجه ریزی عملیاتی و عادلانه
  • برنامه ریزی، بررسی، تعیین و مقایسه شاخص ها ، ضوابط و استانداردهای بودجه ریزی
  •  توزیع عادلانه منابع مالی در بین واحدهای تابعه دانشگاه  
  • بررسی مشکلات و پاسخگویی مناسب به شکایات، ارباب رجوع، مراجع ذیربط و ...