نام و نام خانوادگی: عطااله صدیقیان

درجه علمی:کارشناسی ارشد

سمت:سرپرست مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری

رایانامه:a.sadighiansina.zums.ac.ir

تلفن دفتر: 33018145-024 

 دورنگار: 3301930-024

 نشانی: زنجان - بلوار استاد دکتر یوسف ثبوتی - پردیس دانشگاه علوم پزشکی -

ستاد مرکزی دانشگاه - بوستان 1-معاونت توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی

کد پستی: ۴۵۱۳۹۸۳۱۵۳

 


سوابق علمی:

سوابق اجرایی:

 

 

 

 

اهم شرح وظایف :
  • هماهنگی و پیگیری برنامه راهبردی و عملیاتی سازمان با مشارکت واحدهای مربوطه
  •  برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به مسیر ارتقاء شغلی کارکنان
  •  برنامه ریزی و انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصالح فرآیندها و روش های انجام کار و ارائه راه حل های مناسب.
  •  برنامه ریزی برای آموزش مدیران در جهت توانمندسازی و استقرار نظام های مدیریت مبتنی بر عملکرد.
  •  اصالح و بهبود فرایندهای تجزیه وتحلیل شغل، سنجش لیاقت و شایستگی
  •  فعال نگه داشتن کمیته های فرعی مهندسی مشاغل و سایر کمیته های تحول مربوط به حوزه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری.
  •  همکاری در تعیین فعالیت های قابل واگذاری واحدها به منظور کاهش تصدی گری
  • مهندسی مجدد ساختار واحدها و تعیین استاندارهای اداری باهدف منطقی نمودن تشکیالت و نمودار سازمانی.
  • ارزیابی شایستگ یها و توانمند یهای مدیران و دیگر افراد واجد شرایط برای تصدی پست های مدیریتی.
  • نظارت بر چگونگی پیاده سازی ساختار و تشکیالت. - نظارت بر تعیین مشاغل رسمی، پیمانی و قراردادی ازلحاظ شرایط تصدی.
  • نظارت بر کلیه امور مهندسی مشاغل و اجرای ضوابط انتخاب و انتصاب و تغییر مدیران بر اساس ضوابط ابالغی
  • همکاری در اجرای طرح تکریم اربا برجوع و ارتقاء سطح خدم ترسانی به مراجعین دانشگاه
  •  مشارکت در تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط

 

 

اهم شرح وظایف :
  •  هماهنگی و پیگیری برنامه راهبردی و عملیاتی سازمان با مشارکت واحدهای مربوطه
  •  برنامه ریزی و پیگیری امور مربوط به مسیر ارتقاء شغلی کارکنان
  •  برنامه ریزی و انجام مطالعات مستمر به منظور شناخت و اصالح فرآیندها و روش های انجام کار و ارائه راه حل های مناسب.
  •  برنامه ریزی برای آموزش مدیران در جهت توانمندسازی و استقرار نظام های مدیریت مبتنی بر عملکرد.
  •  اصالح و بهبود فرایندهای تجزیه وتحلیل شغل، سنجش لیاقت و شایستگی
  •  فعال نگه داشتن کمیته های فرعی مهندسی مشاغل و سایر کمیته های تحول مربوط به حوزه مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری.
  •  همکاری در تعیین فعالیت های قابل واگذاری واحدها به منظور کاهش تصدی گری
  • مهندسی مجدد ساختار واحدها و تعیین استاندارهای اداری باهدف منطقی نمودن تشکیالت و نمودار سازمانی.
  • ارزیابی شایستگ یها و توانمند یهای مدیران و دیگر افراد واجد شرایط برای تصدی پست های مدیریتی.
  • نظارت بر چگونگی پیاده سازی ساختار و تشکیالت. - نظارت بر تعیین مشاغل رسمی، پیمانی و قراردادی ازلحاظ شرایط تصدی.
  • نظارت بر کلیه امور مهندسی مشاغل و اجرای ضوابط انتخاب و انتصاب و تغییر مدیران بر اساس ضوابط ابالغی
  • همکاری در اجرای طرح تکریم اربا برجوع و ارتقاء سطح خدم ترسانی به مراجعین دانشگاه
  •  مشارکت در تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل ها و مقررات مربوط