نام و نام خانوادگی: فرامرز خاصی

درجه علمی:کارشناسی ارشد

سمت:مدیر منابع انسانی

رایانامه: F_Khassi۵۳YAHOO.com

تلفن دفتر: 33018126-024 

 دورنگار: 3301930-024

 نشانی: زنجان - بلوار استاد دکتر یوسف ثبوتی - پردیس دانشگاه علوم پزشکی -

ستاد مرکزی دانشگاه - بوستان 1-معاونت توسعه مدیریت،منابع و برنامه ریزی

کد پستی: ۴۵۱۳۹۸۳۱۵۳


سوابق علمی:

مدرس دوره های آموزشی ضمن خدمت دانشگاه های علوم پزشکی کشور
عضو کارگروه قوانین و مقررات وزارت بهداشت،درمان وآموزش پزشکی
کارشناس ارشد حقوق خصوصی
کارشناس حقوق قضائی
تدوین دو جلد کتاب در زمینه امور اداری

سوابق اجرایی:

کارشناس امور اداری
کارشناس مسئول امور اداری
معاون مدیر منابع انسانی
مدیر اجرایی میز خدمت
رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات کارنان دانشگاه
نماینده تام الاختیار رئیس دانشگاه در کارگروه رفع اختلاف
عضو گروه حل اختلاف مدیران دانشگاه
مدیر منابع انسانی دانشگاه
و..

 

 

اهم شرح وظایف :
  •  مطالعه و بررسی قوانین و مقررات ، آئین نامه ها ، بخشنامه ها و دستور العمل های اجرائی مربوطه
  •  تصمیم گیری ، برنامه ریزی و نظارت بر اجرای قوانین و مقررات اداری و استخدامی
  •  تلاش در جهت تامین و نگهداشت منابع انسانی مورد نیاز دانشگاه نظارت بر صدور احکام پرسنلی ، کار کنان ، بازنشستگان و وظیفه بگیران نظارت بر تهیه و تدوین بخشنامه ها و آئین نامه ها و دستور العملهای اجرائی
  •  برآورد نیروی انسانی مورد نیاز و اخذ مجوزهای استخدامی بر اساس اولویتها و نیاز ها
  •  اقدامات لازم در خصوص انجام عملیات استخدامی کارکنان رسمی و پیمانی
  •  تامین منابع انسانی لازم برای ارائه خدمات مربوط به نیروهای طرح پزشکان و پیراپزشکان
  •  نگهداشت منابع انسانی از طریق اجرای طرح های حقوق و دستمزد ، نظام ارزشیابی و توانمند سازی نیروی انسانی توسعه و ارتقاء نظام شایستگی از طریق نظام های غنی سازی شغل ، نیاز سنجی آموزشی و طراحی دوره های آموزش شغلی مورد نیاز و ...
  • ارتقاء و بهبود وضعیت اطلاعات پرسنلی از طریق ایجاد بانک اطلاعات کارکنان
  •  نظارت و کنترل بر نحوه انجام وظایف شغلی کادر تحت سرپرستی برنامه ریزی های لازم جهت کنترل و نظارت بر واحد ها ی کارگزینی دانشگاه
  •  هماهنگی های لازم با مدیریت های نیروی انسانی سایر دانشگاه ها و تبادل اطلاعات و تجربیات
  •  شرکت فعال در دوره های کارآموزی ، مهارتی و آموزشی در جهت ارتقاء معلومات و توانمندیهای شغلی و بکار گیری نتایج آن در انجام وظایف محوله انجام یا مشارکت در تحقیقات کاربردی در عرصه نظام سلامت در رشته شغلی مربوطه
  •  ارائه پیشنهاد های لازم جهت اصلاح در نظام های اداری و استخدامی به مراجع ذیربط . ارائه و برنامه ریزی برای آموزش همکاران انجام سایر امور مربوطه بر طبق مقررات و با دستور مقام مافوق شرکت در کمیته طرح طبقه بندی مشاغل – انتصابات – نقل و انتقالات